#innostavimmat

Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa

Työntekijöitä   1200
Liikevaihto (2016):   439 miljoonaa euroa
Toimipaikat:   80 toimipaikkaa; S-marketit, Salet, Prisma, Emotion, ABC-liikennemyymälät, Ravintolat ja hotellit, Ess autotalo
Toimitusjohtaja:   Kimmo Simberg
Henkilöstöjohtaja:   Tommi Suvisalmi
Johtamismotto:   Oma kauppa tehdään yhdessä.
Aikaisemmat listavuodet:   5. sija 2017, 2. sija 2016
Nettisivu:  

www.eepee.fi

Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa on monitoimialainen, maakunnallinen vähittäiskaupan konserni. Toimialojamme ovat: Marketkauppa, Liikennemyymälä- ja polttonestekauppa, Matkailu- ja ravitsemiskauppa sekä Auto- ja autotarvikekauppa. Myyntimme vuonna 2016 oli lähes 536 miljoonaa euroa.

Eepeen palveluksessa on noin 1200 henkilöä. Eepeetä arvostetaan työnantajana mm. hyvän työilmapiirin, laadukkaan esimiestyön ja henkilökunnan kouluttamisen ansiosta. Uudistamme ja kehitämme toimintaamme ja toimipaikkaverkostoamme jatkuvasti. Eepee tarjoaa nykyaikaisen ja kehittyvän työympäristön ison talon etuineen.

Visio ja missio

Toiminnan tarkoitus: Tuotamme kilpailukykyisesti ja kannattavasti monipuolisia palveluja ja etuja asiakasomistajillemme.

Visio: Kaikkien asiakasomistajiemme ykkösvalinta – Ylivoimaista hyötyä ja monipuolista palvelua omasta kaupasta.

Arvot

Asiakaslähtöisyys: Olemme asiakasta varten ja kehitämme palvelutarjontaamme Eepeen asiakasomistajien tarpeiden mukaisesti.

Tuloksellisuus: Toimimme tuloksellisesti ja käytämme tuloksen alueemme asiakasomistajien parhaaksi.

Kehittyminen: Kehitämme ja uudistamme toimintaamme toimintaympäristön muutoksia ennakoiden.

Vastuullisuus: Toimimme vastuullisesti ihmistä ja ympäristöä kunnioittaen.

Alueellisuus: Toimimme alueellisesti ja teemme päätökset toiminta-alueemme lähtökohdista.

Omistautuneisuuden rakennuspalikat

Pitkäjänteinen työ ja toimeenpano henkilöstön osaamisen varmistamisessa, esimiestyön laadukkuuden varmistamisessa ja toimivat työkykyjohtamisen toimintamallit.

Työyhteisöosaaminen, missä työntekijät arvostavat jokaisen työpanosta, välittävät ja huolehtivat omasta ja työkaverinkin työkyvystä ja työhyvinvoinnista ja työnantaja tukee ja kannustaa tähän, onnistuu synnyttämään sellaista yhteisöllisyyttä, mikä heijastuu työtyytyväisyyden kautta asiakastyytyväisyyteen ja tuloksellisuuteen.